Creațiile mele literare din Decembrie 2016 până în Ianuarie 2018

Acest post nu este pentru a mă da mare, ci pentru a dovedi cât de mult am muncit în acești ani.
Știu că am mulți dușmani care ar face orice să mă ponegrească și asta mă doare infinit pentru că nu am făcut niciun rău nimănui.
Nu insult, nu arunc cu noroi și nu fur munca nimănui.
Muncesc zi și noapte văzându-mi de ale mele exclusiv. 
De ce pe unii îi doare asta, chiar nu știu.

Sunt de părere că orice dai - bun sau rău - se întoarce însutit. Poate nu acum și nu aici, dar sigur la un moment dat.
Și, nu, nu este Dumnezeu cel care pedepsește, ești tu însuți prin faptele și cuvintele tale. Așa că ai grjă ce faci. Cum îți așterni, așa dormi. 
  • Arunci mizerie, mizerie vei primi. 
  • Urăști, urât vei fi. 
  • Insulți și acuzi pe nedrept, insultat și acuzat vei fi. 
  • Ponegrești, disprețuiești, distrugi reputația cuiva, asta ți se va întâmpla și ție mai devreme sau mai târziu. 
Pe acest principiu mi-am trăit și-mi voi trăi viața de aceea dragostea este ceea ce ofer tuturor.
Nu, nu voi întoarce și celălalt obraz atunci când mă vei pălmui sau scuipa pentru că nu sunt Isus. Voi lupta să apăr cei al meu. Mă voi duce până-n pânzele albe dacă trebuie.

Așadar, împrăștie iubire și speră în iubire. Oamenii nu sunt toți la fel. 

În Decembrie 2016 am publicat prima mea carte pe Amazon. 
De atunci am scris alte 9 cărți în engleză, publicând 11.

— Cum adică 11 dacă ai scris 9?
— Păi 1 este a doua versiune, alta este cu un capitol care lipsea dintr-o carte - deci nu se pune la socoteală - iar alta este o carte care cuprinde 2 biografii deja publicate. Ies la număr acum?

De fapt, 4 dintre aceste cărți un fost începute în 2015 și terminate în 2016.

— De ce nu scriu în română? 
Pentru că noi suntem 19 milioane (mai mult sau mai puțin) și limba română e greu de învățat. 
Engleza este limba universală prin autonomazie. Deși nu este limba cea mai vorbită de pe glob, este limba pe care o înțelege o mare parte a lumii indiferent de țară sau naționalitate. 

În caz de vrei să-mi citești operele literare, asta-i lista cu toate cărțile publicate (pe Amazon și CreateSpace) în format electronic, dar și paperback (hârtie?).

Dacă studiezi engleză și înțelegi cât de cât, te asigur că sunt foarte ușor citit și înțeles pentru orice poliglot.
Deseori le ofer gratis cititorilor mei. Însă trebuie să fii pe fază și să mă urmărești pe Facebook mai ales pentru că acolo anunț (de obicei) ce carte este gratis și când.

Cărțile în română sunt publicate în paperback prin CreateSpace pentru că Amazon-ul nu acceptă cărți electronice în română încă.

În schimb, cărțile electronice (e-Pub, mobi, pdf, etc.) se găsesc pe mai multe platforme online.
Scrie „cărți de Cristina G.” (neapărat cu punct după G.) în orice motor de căutare și-ți va apărea o listă foarte lungă de lucrări în limba engleză și română.


În engleză:

Romane de dragoste, suspans și dramă:
  • Half my Age plus Seven - A Sinful Confession 
  • Half my Age plus Seven - Too Good to be True 
  • iLive 
  • God is Weary
Biografii/memorii, povestiri adevărate, cărți de auto-ajutor:
  • Oranges at Christmas - 1st Edition 
  • Oranges at Christmas - 2nd Edition 
  • Ten Years in Italy, Thee Weeks a Human (Three Weeks in Asiago) + 3 Weeks in Asiago 
  • Humans Cursed by Geography 
  • Childless: How to Cope with Endometriosis & Vulvodynia - Holistic Approach 
  • Racism Without Racists 
  • Author for Life or for a Living? - Manifesto for Real Writers 
  • It's Never Game Over - An Informal Self-Help pubblication
În română, copiate de pe blog-uri. Dacă știam cât de mult timp ia să faci asta, nu mă mai apucam. Pentru cititori am făcut-o că mi-au cerut. Cărțile au prețul minim posibil cât să acopere imprimarea și comisionul CreateSpace-ului:
  • Îmi Curg Mucii Deci Exist - colecție de poezii ironice 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sarbatori 
  • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post

Acum muncesc pe 5 bloguri noi și scriu un bestseller. Primul meu bestseller. Nu fac altceva în afară de muncă. Noroc că respiratul este automatic. Altfel nu aș avea timp să respir. 

— Ești un autor și vrei să-ți promovezi cartea?
Te rog să mă contactezi - erotic exclus. 
3 dintre blogurile mele au fost lansate pentru a ajuta scriitorii anonimi și în devenire să devină cunoscuți. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile educate și la obiect sunt bine venite. Iertare dacă nu răspund imediat. Mulțumesc frumos. O viață fericită-ți doresc.